דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על עיצוב משרד 

מאת    [ 26/03/2015 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1631 פעמים ]

בתחרות הגוברת במשק כיום, כל עסק או חברה פועלים בכדי לקבל כל יתרון שהם יכולים ולהישאר תחרותיים ככל שהם יכולים. עיצוב משרד הפך בשנים האחרונות לכלי מאוד חשוב ביכולות העסק לעבוד יעיל יותר ולמשוך לקוחות. למשל, תחום עיצוב פנים במרכז יש התפתחות גדולה יותר להעניק מגוון רחב יותר של פתרונות עיצוב למשרדים וגורמים עסקיים למיניהם. בכלל שבאזור המרכז פועלים עסקים רבים בתחום השירותים, שכוללים אירוח של לקוחות רבים, עיצוב פנים לוקח חלק חשוב בפעילותם של העסקים הללו.

עיצוב פנים מסייע לעסק ליצור סביבת עבודה מסודרת ומאורגנת, תוך כדי שהוא מייצר מתחם מרהיב שמסייע לעסק למשוך יותר לקוחות. אך הדבר החשוב ביותר בתהליך עיצוב משרד הוא שהעיצוב עצמו ישרת את העסק לבצע את עבודתו בצורה היעילה ביותר מבחינת התהליכים הלוגיסטיים של העסק.

לא צריך לחשוש לשלם עבור מעצבת פנים

עיצוב משרד נבון ואחראי שמבצוע על ידי איש מקצוע יגדיל קצת את התקציב של עיצוב המשרד, אך בטווח הארוך, עיצוב משרד מקצועי יאפשר לעסק לעבוד בצורה טובה יותר ואפקטיבית יותר ובכך יחזיר את ההשקעה מהר יותר, לא סתם כיום אין מעצבת פנים במרכז אחת שלא עובדת עם משרדים גדולים באזור תל אביב והסביבה. יש להבהיר שאם אתם מעצבים את המשרד שלכם בצורה לא מקצועית וכושלת, אתם פוגעים בתפקוד העסק שלכם ופוגעים באווירת סביבת העבודה שלהם.

בעיצוב משרד חשוב לתת דגש על 4 נקודות חשובות

הראשונה היא, שיש לנסות ולהאיר את המשרד כמה שיותר, עם עדיפות לאור טבעי. היום יותר מדי עסקים לא מאירים מספיק את עמדות העובדים ואת המשרד בכללי. שאין מספיק אור זה פוגע ביעילות של העובדים, זה גורם לכאבי ראש וזה יוצר אווירה לא נעימה. ככל שהמשרד יותר מואר, יותר נוח לעבוד במתחם. רוי שהתאורה תהיה מאור טבעי, אור השמש, או לפחות מאור לבן וטבעי. תאורת משרד יכולה לבוא בהרבה דרכים מעניינות וניתן למצוא מגוון פתרונות של תאורת משרד.

נקודה נוספת חשובה היא, שיש ליצור הבדלה בין מרחב העבודה למרחב הזמן האישי במשרד – על מנת לשמור על סדר עבודה ופרודוקטיביות, חשוב שתהיה הפרדה במשרד בין אזור העבודה, בין אם זה עמדות מחשב או עמדות ייצור, לבין האזורים האישיים (מטבח, שירותים ומקומות הפסקה). כאשר יש הפרדה מסודרת זה יוצר אווירה שונה בכל אזור. העובדים יודעים באיזה מקום יש עליהם להתרכז בעבודה ובאיזה מקום אפשר להתעסק בדברים אישיים. הפרדה שומרת על עבודה נקייה ותורמת לעסק.

עוד נקודה שיש לתת עליה דגש היא, השגת עיצוב משרד שמסייע לשמור סדר וניקיון – בכל משרד, ולרבות משרדים קטנים, סדר הוא מפתח הכרחי לעבודה מקצועית. אי סדר לא מסייע לעבודה ויכול לפגוע בנראות המקום ללקוחות פוטנציאליים. כאשר עיצוב משרד מייצר אווירה ופתרונות לסדר זה יכול לתרום רבות לעסק ולאווירה הכללית. פתרונות אחסון נסתרים ועיצוב אשר מעודד סדר בעמדות העבודה הוא הכרחי.

הנקודה האחרונה והחשובה מאוד היא, שמאוד מומלץ להשקיע בריהוט איכותי. הסיבה לכך היא שבטווח הארוך, ריהוט איכותי מחזיר את ההשקעה שלו. גם אם כיום תוציאו יותר על ריהוט, בריאות העובדים שלכם ואיכות המשרד עולה על הכול.

נעמה פודובסקי (חג'ג') בוגרת רופין במגמת אדריכלות ועיצוב פנים,


בעלת משרד עיצוב פנים במרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב